úterý 29. ledna 2013

Outfit 0.1

Zdravím, slečny :)

Tak dnes se hlásím s prvním outfitovým článkem.



Nečekejte žádné nejnovější trendy. Poslední dobou, tedy, hlavně teď v zimě jsem si velmi oblíbila pohodlné jeansy, teplé trička a většinou ,aby to,co nosím nebylo nudné, ozvláštním nějakým doplńkem. Dnes jsem zvolila tedy oblíbené jeansy, tričko v mint barvě (má zamilovaná barva <3) a všechno jsem dovršila zlatými doplňky - drobnými slony a mohutnějším korálkovým náhrdelníkem.


Co vede u Vás? Máte radši pohodlné oblečení nebo dáváte přednost oblečení,které pěkně vypadá, ale tlačí všude,kde může ..?

9 komentářů:

  1. To tričko má krásnu farbu :) Veľmi pekné :))

    Budem rada ak sa pozreš na moj blog a tiež za každý komentár a nového člena :))

    http://bibischw.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. haha aká náhodička aj ja som dneska pridala svoj prvý outfitový post :) a som na ňom taktiež maximálne pohodlne oblečená :) ten náhrdelník je krásny :)

    http://slyfestyle.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. Ahojda. Moc se mi líbí tvůj blog! Ráda bych Tě pozvala na můj web, který je zaměřen především na poruchy příjmu potravy, ale pozor- ne thinspo, ba právě naopak.Najde tam recepty, které nikde jinde nenajdeš..převážně clean eating, tipy, články postřehy...a v brzké době se rozjede projekt na pomoc lidem s PPP, jen čekáme s kamarádkou, kdy ho schválí krasna.cz. Na blog určitě mrkni, každopádně si tam najdeš to "svoje". A pokud by se ti u mě opravdu moc líbilo, můžeš se přidat mezi mé Followers aneb pravidelné čtenáře (v levém sloupci mého blogu). Přeju krásný zbytek dne. Andie xoxoxox

    OdpovědětVymazat
  4. Jednoduchý ale moc pěkný outfit :). Ten náhrdelník je skvělej

    OdpovědětVymazat
  5. Ten náhrdelník je krásný!

    stylewithoutlimits.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuju za kladné komentáře :)

    OdpovědětVymazat