pondělí 28. ledna 2013

Vítej na světě, maličký



"A tak po dlouhém čekání jsi se právě teď dostal na svět."

Haha.. Tak i na mě to přišlo...
Po dlouhém a velmi pečlivém rozmýšlení, sepisování pro a proti , pokládání si otázek, jestli mi to vydrží, zda mě to bude bavit, nebo jestli mě to hned to týdnu neomrzí.. Byl úspěšně založen tento blog. A kdo si vlastně tento "deníček" založil?

Zdroj : Weheartit.com

Jmenuji se Barbora, bude mi 18 let a bydlím ve Zlínském kraji. Miluju svoji jedinečnou rodinu ( a do této skupiny pasuji i jednoho člena rodiny a to čtyřnohého - králíčka Nelu) ,mám ty nejlepší přátele a nejskvělejšího přítele

Chtěla bych celý tento blog vést do těchto skupin - móda, kosmetika, jídlo, fotky, rady a tipy - nacházet nové blogové kamarádky, radit ostatním slečnám a hlavně - bavit se psaním pro Vás :) Myslím, že k úvodním slovům to stačilo, tak už snad jen...

Vítejte na mém blogu :)

7 komentářů:

  1. Přeju ti hoooooodně štěstíčka a doufám, že te blogování bude bavit! Těším se na tvoje články a stávám se tvým prvním čtenářem! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, snad mě blogosvéra uchvátí natolik,že za určitý čas se budu moct nazývat blogerkou :)

      Vymazat
  2. tak vítej mezi námi! :)
    moc se těším na tvé články:)

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, odkud přesně jsi ze Zlínského kraje? Já bydlím v Kroměříži :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně ze Starého Města u Uherského Hradiště :)Určitě víš ;)

      Vymazat
  4. skvely stojan na sperky:)

    PS: Zvu te na svji giveaway na svem blogu:
    http://bridgeofmemories.blogspot.co.uk/2013/02/giveaway-ii.html#comment-form

    OdpovědětVymazat