sobota 16. února 2013

Pryč s akné: Sudocrem


Dnes tu pro vás mám další recenzi - znáte Sudocrem, pomocníka při akné ?(Máte problematickou pleť, anké, ekzémy, popáleniny, popraskané ruce nebo chodidla, omrzliny a někdy i nějaké drobné oděrky?)  

Že neznáte  ? Tak to mám pro vás jeden skvělý typ! 
Sudocrem, malá plastová nevzhledná krabička, ale její obsah je opravdu skoro jako kouzlo :) Nenajdete ho nikde jinde, než v lékárně,  můžete si ho koupit bez předpisu a také v různé gramáži :) Tato zázračná bílá kašička je antiseptický ochranný krém, s antibakteriálním účinkem, který si opravdu snad poradí se vším :) 


například: 60g - od 72 Kč,
                  125g - od 110 Kč,
                  250g - od 165 Kč,
                  400g - od 270 Kč


PLUSY:
- krémové složení
- rychlé vstřebání
- příjemná vůně
- omezuje bolest
- a hlavně - poradí si opravdu s každým z uvedených problémů :) 

MINUSY:
- bílá barva - po těžkém dni se s ním večer napatlám , vylekám rodiče a všechny obyvatele v domě, ale dokážu oželet tuto bílou barvu, protože s účinky jsem více než spokojená ! :) 

Sudocrem mám už asi 5 měsíců a z 60 gramového balení mi ubyla ani ne půlka :) A věřte nebo ne, ale opravdu se s ním patlám já, sestra i můj přítel a v kelímku je ho pořád požehnaně :) Co vy? Zkoušeli jste už Sudocrem ? Byli jste spokojení nebo vám nevyhovoval ? 

1 komentář:

  1. O sudocreme som už počula a aj čítala len ku kúpe som sa akosi ešte nedostala a začínam sa za to hanbiť,pretože vyzerá byť naozaj dobrý:))

    BeautyMuffin

    OdpovědětVymazat