pondělí 18. února 2013

FOODS: Já a snídaně


Kapitola sama o sobě, já a snídaně - nerozlučitelná dvojka :) Bez snídaně nevyjdu z domu, ani kdybych měla vynést jen odpadky. Pro mne je snídání něco jako rituál. A co že to snídám  ?


KAŠE
Poslední týdny se mojí favoritkou stala ovesná kaše - s čímkoliv - ať už s banánem, jablkem, hruškou, pomerančem, nebo s mými milovanými jahody, dolepšena mandlemi, skořicí, kousky čokolády nebo různými semínky. To je pak bašta! :)

ovesná kaše - 1) s pomerančem// 2) s jahodami a banánem zalitá mlékem// 3) s jablkem,banánem a lněným semínkem zalitá mlékem// 4) s jogurtem, jahodami, lněným semínkem a mandlemi


Od doby, co jsem začala s kašemi nemám ani takovou chuť na sladké, vyřadila jsem také spolu s kašemi bílé pečivo a máslo, což se trošku podepsalo i na mé hmotnosti a nyní vážím o pár kilogramů méně. Takže ne jenže skvěle chutná, ale pomohla mi trošičku i ve zvýšení sebevědomí ,díky úbytku váhy.


ovesná kaše - 1) s jahodami// 2) banánem,lněným semínkem// 3) na horách - s jahodami a borůvkami// 4) kiwi, banán a borůvky



Jak jste na tom vy? Dáváte přednost kaším, pečivu nebo máte raději müsli ?

11 komentářů:

  1. mnamii, tak takové snídaně bych si taky nechala líbit, ale bohužel na ně ráno nemám moc času

    OdpovědětVymazat
  2. Dčív to bylo pečivo, ale teď miluji musli, musím ho mít každý den :)

    OdpovědětVymazat
  3. miluju jak pečivo, tak kaše :)))) a hlavně hodně ovoce!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud v snídani nemám kousek ovoce, tak to pro mě ani jako snídaně není :) Ovoce k mé snídani neodmyslitelně patří :)

      Vymazat
  4. mnam.. to mi připomíná "Brunetko sakra jdi se najíst máš hlad" :D:D:D

    PS: Ráda bych tě pozvala do své první GA, kterou plánuji již BRZY ukončit.. :)
    http://www.brunetky.blogspot.cz/2013/02/giveaway-01.html

    OdpovědětVymazat
  5. Mňam, nevěděla bych co dřív :) Kéž by mi to někdo takhle nachystal :)

    www.christinewait.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Mmmm, kéž bych měla ráno čas si tohle chystat, kaše zvládám jenom v pátek, když chodím až na 10. Jinak pečivo, občas si dám musli s mlékem. Ale ovesnou kaši zalitou mlékem jsem teda ještě neviděla, to je drsné :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlastně taky nějak ani nevím, jak jsem se dostala k tomu, abych zalévala kaši mlékem :D ale je to skvělé, hlavně pro milovníky mléka, jako jsem já :D

      Vymazat
  7. Vzhľadom k tomu, že som kedysi na raňajky nezjedla ani kúsok chleba, som sa dopracovala k miske s rozmixovanými ovsenými vločkami s medom. A to je to jediné, čo ráno dokážem jesť. Dlhšie si už hovorím, že by som si k tomu pridala nejaké ovocie, vôbec to nevyzerá zle! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel,měla jsem to také tak :) Pak jsem snídala kuličky s mlékem,jogurty , ale všeho jsem se hned přejedla a kaše mi vyhovují :)

      Vymazat
  8. Miluju ovesnou kaši ♥ pečivo moc taky nejím, jen občas celozrnnej chleba :)

    OdpovědětVymazat