pondělí 25. února 2013

New in

Zdravím, slečny :)

Omlouvám se, že poslední dobou se hlásím jen jednou týdně, ale ve škole toho je hromada a pak nezbývá čas a ani nálada se věnovat blogu, omlouvám se :) Tento týden mám jarní prázdniny, tak doufám,že se polepším a najdu si kousek času na vás :) Ale zpět k článku :)

O víkendu jsem byla s přítelem oběhnout pár obchůdků u nás ve městě a narazila jsem na pěkné kousky :) I přes to že jsem neměla v plánu si nic koupit, tak jsem si odnesla krásné zlaté lodičky z Diechmanna, kde mají skvělou akci - 2 zlevněné páry bot za 1/2 ceny, můžete ji také kombinovat i se zlevněnými kabelkami :)


Já sice uvedenou slevu nevyužila , ale jsem se svým úlovkem naprosto spokojená, protože moje krásny byly zlevněné z 549 .- na 399.-(díky bohu za to,že jsem měla štěstí a natrefila na vel. 38!)  Jsou krásně pohodlné a i přes celkem vysoký podpatek stabilní ,pěkně se v nich chodí ( byly pověřeny hned zkouškou v domě na podlaze, kdy zvuk klapajících podpatků nelichotivě okomentoval můj dědeček :) ) Pokud by jste měly zájem,tak na oficiálních webovkách tyto lodičky ještě mají, ale bohužel bez slevy :)

Co vy a botičky, dáváte přednost podpatkům nebo pohodlným teniskám ? Barvám, které jsou decentní nebo máte rádi i trošku odvážnější kousky ? :)

9 komentářů:

  1. Neee , chceš mě rozbrečet ? :X :D
    Do těchhle bot jsem naprosto zamilovaná , pokaždé , když jsem v Deichmannu , tak si je zkouším , a pořád jsem si je nekoupila , protože je prostě neunosím :/
    Achjo achjo achjo ! :D
    Jsou úžasný <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky když jsem je viděla, tak mi zamilovaně zablikaly oči :) :D

      Vymazat
  2. ty jsou nádherné!! :)

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. ty jsou úžasné! normálně dávám přednost mým milovaným converskám, ale proti podpatkům nic nemám, miluju takové blyštivé nebo vykřičené barvy a hodně vysoké podpatky :D

    OdpovědětVymazat
  4. tak ty jsou perfektní!!!! :) já mám ráda oboje, jak podpatky, tak tenisky ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkný botky, taky sem takový chtěla ;) Ale spíše na ples a to už je pryč :D

    OdpovědětVymazat
  6. To jsou teda luxusní botky :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Boty jsem si zkoušela ale bohužel mi neseděly a to jsem je t o l i k moc chtěla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě taky první moc nesedly, ale paní prodavačka mi doporučila vložky do bot a pak jsem nemusela nic řešit :)

      Vymazat