pátek 1. března 2013

Palačinkové ráno

Zdravím slečny,

jak se máte ? :) Je u vás taky tak krásné počasí, jako u nás ? Právě počasí mě dnes navnadilo na malou obměnu snídaně, vyměnila jsem své kašičkové snídání za skvělou palačinku s vanilkovým tvarohem a ovocem. Můžu všem doporučit palačinky s vanilkovým tvarohem, všichni jsme měli boule za ušima, jak nám tato dobrota chutnala a když jsme k tomu všemu ještě přidali banán - mňam! :)

Výborná banánová palačinka s vanilkovým tvarohem, ozdobená banánem ( Na fotce ještě s domácím džemem, který miluje můj přítel :) )

Pro tuto výbornou snídani mě inspirovala Kamča ,která pořádá soutěž o nejlepší využití banánu ! :) Tato soutěž mi přišla jako skvělý nápad, ráda vymýšlím nové recepty a taky banány ! Nevím, jak vy, ale já jsem banánové palačinky ještě nedělala a opravdu se staly právě mojí snídaňovou favoritkou ! :)

Jak jste na tom vy? Máte rádi palačinky? Zkoušeli jsme někdy už banánové palačinky nebo si stojíte za klasickou?  Pokud by jste chtěli připojit recept, stačí jen napsat :)

14 komentářů:

  1. Ja miluju palacinky naslano,nasladko proste vsechny :D tohle je dobrej napad!:)

    OdpovědětVymazat
  2. Palačinky jsem neměla ani nepamatuju! :D

    OdpovědětVymazat
  3. taky miluju palačinky, ale ráno na to bohužel nemám čas :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Normálně přes týden, kdy mám školu, tak bych je opravdu taky nestihla , ale když mám ty prázdniny, tak jsem si řekla proč ne :) Byla to příjemná změna :)

      Vymazat
  4. Krásné, nechala jsem se inspirovat a zítra budou palačinky :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mnaaaam:) tak uz vím, co si udělám k jídlu:)))
    Chces se vzájemně nasledovat ?:)
    www.olivains.com

    OdpovědětVymazat
  6. Tak takovou snídani jsem doma ještě nikdy neměla :D jenom v hotelech apod. Vypadá to úžasně!

    OdpovědětVymazat
  7. mnam :) to musím vyzkoušet :)
    ráda bych tě pozvala na mou giveaway :)

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. palačinky miluju, i když je moc často nejím :D




    PS: Zvu tě k sobě na giveaway.
    http://bloggerandbeautifullife.blogspot.cz/2013/01/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  9. moje mamka nesnáší sladké, ale palačinky s vanikovým tvarohem a malinovým "sirupem" miluje')) ale banány nesnáším:D

    OdpovědětVymazat