neděle 3. března 2013

Malé radosti

Přeji krásný nedělní podvečer :)

Jak jste si užili víkend ? Mě bohužel už končí jarní prázdniny a když bych se měla nad těmi volnými dny zamyslet a zrekapitulovat - tak jsem vlastně nic nestihla :) Ovšem, co mě velmi potěšilo na dnešním týdnu, bylo počasí - sluníčko se konečně ozvalo a já cítím ve vzduchu jaro ☼




Chtěla bych vás informovat ,že už po několikáté jsem začala cvičit Jillian Michaels a její 30 days shred, ano, slyšíte dobře, po několikáté. Bohužel jsem měla vždy štěstí na to,aby mi 30ti denní makačku přerušila nějaká nemoc a mě se tím celý program hodně znechutil :) Teď cítím,že dojdu k cíli a odcvičení tohoto workoutu si tak trošku daruji i na narozeniny, tak snad se povede. Vytvořila jsem si i motivační "tabulku", kdy si odškrtávám den za dnem :) Zatím cvičím 6. den,ale výsledky už se trošku dostavily, víc v recenzi,kterou plánuju po docvičení :)

Pro rozveselení jsem vám vyfotila našeho gumového kamaráda - Betynu. Náš králík si ji zamiloval a mám takové tušení,že následující týdny naše milá Betynka už nepřežije :D

Jak si užíváte sluníčka, které už pomaličku vystrkuje růžky ?  Cvičíte taky z nějakých programů ? Jak se vám daří ? Kdyby jste měli jakékoliv tipy na delší i kratší workouty, určitě napište :)

6 komentářů:

  1. mne taktiež už skoničli prázdniny a stále ma desí že mám zajtra ráno vstávať do školy :( ,, ale teším sa už na jar .. a ja som cez tieto prádzniny taktiež začala cvičiť ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaro je skvělé, navíc po zimě,kdy je pořád zataženo a sněží/prší , výborně dobíjí :)
      Držím palce,ať nám začínajícím "cvičitelkám" to vydrží :)

      Vymazat
  2. jooj, konečně sluníčko :) taky jsem teď začala podle jillian, doufám, že mi to vydrží no :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky doufám,že to nebude jen takové chvilkové zbláznění :)

      Vymazat
  3. Ze sluníčka mám velkou radost :) Už se těším na jaro a hlavně už i na léto! :D

    Já jsem před týdnem docvičila od Jill Ripped in 30, což mě osobně baví víc než Shred ;) Teď mě hodně baví cvičit blogilates. Stačí kouknout na blog, mám tam napsané přesně co cvičím a dneska nejspíš zveřejním cvičení za minulý týden ;)... Tak snad se ti to tentokrát podaří docvičit až do konce, držím palce! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od blogilates si většinou dávám nějaké kardio na zahřívačku :) Slečna je velmi milá a nejspíš ji taky začnu cvičit,až docvičím Jillian :) Děkuju za typ, ráda se podívám :)

      Vymazat