pondělí 4. března 2013

Pusinkoví miláčci

A máme tu další recenzi , tentokrát bych vám ráda představila/sdílela svůj názor na roztomilé balzámky od Balea :) 


A proč je označuji svými miláčky? :) Jako první mě v drogerii zaujal jejich skvělý plechový obal - krabička - je malinká a kouzelná . (no, co si budeme namlouvat, vždyť jsme ženské,ne ? :)) Jejich obsah už sice není až tak kouzelný(ale cena tomu odpovídá), ale udělá pěknou službičku - balzámky dobře hydratují, bohužel jejich výdrž není až tak dobrá. Ale za to si můžete vybrat ze tří vůní - meloun, malina a nyní i pomeranč, právě pomeranč se stal mým králem, díky jeho krásné vůni a myslím,že ze všech tří také nejlíp hydratuje :)


Mí pusinkoví miláčci mi dělají společnost v každé kabelce už asi 3/4 roku. A pokud jste stejní "mazací" uchyláci,jako já,tak vám vůbec nebude vadit,že balzám musíte nanášet několikrát za hodinku. Najdete je v drogeriích DM normálně v regálku s balzámy na rty za cenu - asi 30 Kč. :)

Možná bych se měla přiznat k mé balzámo- uchylofobii, nikdy jsem nevěřila, že něco jako závislost na balzámech, existuje a teď je to tady! Už i já jsem podlehla ! :D


Znáte balzámky Balea ? Dáváte přednost tyčinkám nebo plechovým fešákům? :)

17 komentářů:

  1. Melounový vlastním taky a nemůžu z něj! *-*

    OdpovědětVymazat
  2. Baleu i balzámky mám moc ráda :) tyhle jsem ale ještě nezkoušela,vypadají super

    OdpovědětVymazat
  3. taketo plechove som este ani nevidela! vyzeraju vsak super!
    Inak pozyvam ta na TOP giveaway o Macadamia hair vyrobky, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/03/top-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  4. jeeej tieto balzamiky nepoznám :D a kedže som tiež na ne úchyl určite by som taký chcela :)

    OdpovědětVymazat
  5. ty jsou taak roztomilí!!!! zítra hned zajdu do dmka :D

    OdpovědětVymazat
  6. já baleu po mých špatných zkušenostech moc nemusím, ale je fakt že sem od ní nevyzkoušela spoustu věcí:)
    dáme follower za follower?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já baleu taky moc nemusela :) ale jakmile jsem si vyzkoušela pár krémů, sprcháčů a balzámů ,tak jsem jí dala zelenou :)
      proč ne,budu ráda :)

      Vymazat
  7. Balím se a okamžitě jedu do DM, potřebuju tu pomerančovou! Jinak úchylnost na balzámy znám, skoro pokaždý vykoupím celou drogerku :)

    OdpovědětVymazat
  8. Moja spolužiačka mala jeden a chcela som si ho hneď kúpiť a po dlhšej dobe som zašla do dm a tam, mi povedali že už tieto balzámy nedodávajú ? som sa dosť čudovala a bola som smutná :D pretože ma veľmi očaril ten plechový obal ! :) :DD

    OdpovědětVymazat
  9. Vypadají nádherně, ale bohužel mi nevyhovují, protože se natírají prstem :)

    OdpovědětVymazat
  10. Tak přesně tyhle balzámy miluju, musím se po nich kouknout!:P

    OdpovědětVymazat
  11. Tyhle jsou moje nejoblíbenější, protože jsou strašně roztomilý :D Ale teda nepřijde mi, že bych si ho musela patlat na pusu tolikrát, ale tak každý to má jinak .... A pro ten pomerančový musím okamžitě dojít :D

    OdpovědětVymazat
  12. Jé ty neznám ani jsem je neviděla v Dm ty bych chtěla :D už jen kvůli tomu balení :D

    http://nikol-kach.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat