neděle 10. března 2013

Perfect rooms


Zdravím slečny,
dnes se Vám po dlouhé době ozývám s mini inspirativním článkem :) Tentokrát jsem brouzdala po netě a narazila na úžasné ložnice/pokoje. Vždy, když sleduju zahraniční blogy, tak lituji,že jsem se třeba nenarodila v Norsku. Ve Skandinávii mají skvělý vkus na zařízení interiéru. Líbí se mi jejich jemnost a čistota, no řekněte samy, která z Vás by takové pokojíčky nebrala ? :)

všechny fotky - wehearit.com

Krásné ,holčičí, jasné a jemné pokoje :) Takové byly vždy můj sen, bohužel, už se asi nedočkám, pochybuju,že přítel by v bytě snesl bílou barvu v kombinaci s růžovou,růžemi a dalšími dívčími serepetičkami :)

Jak jste na tom vy, máte rády čisté prosvětlené pokoje, nebo máte rády barvičky ? :) 

8 komentářů:

  1. takovéhle inspirace jsou nejlepší :)

    OdpovědětVymazat
  2. u podobných fotek umírám závistí :(:D

    OdpovědětVymazat
  3. Super fotky:) Na ty pokojíčky mě vždycky hrozně baví se dívat:))

    OdpovědětVymazat
  4. co nevidět se budem stěhovat, už vymýšlím, jak bude vypadat můj nový pokoj :) tyhle inspirace miluju :)

    OdpovědětVymazat
  5. strašně ráda si prohlížím fotky bytů:)

    OdpovědětVymazat
  6. :)) jéj naozaj si vybrala tie najkrajšie izby :P mám rada takéto inšpirácie :)

    OdpovědětVymazat
  7. To je paráda :)
    Ráda bych tě pozvala k sobě na soutěž ( http://dullsinea.blogspot.cz/2013/03/soutez.html), co právě probíhá :)

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné fotky, nevím který bych si vybrala dřív :D ♥

    http://nikol-kach.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat