úterý 19. března 2013

Random 0.1

Co je ještě horší, než blogerka, která nepřispívá na svůj blog a zanedbává ho ? Snad jen všechen ten shon, když je vám 18! :) Dnes mám pro vás článek, kde chci shrnutou poslední týden,který byl opravdu skvělý. Ne jen z hlediska zážitků,zkušeností,ale hlavně z důvodu, že jsem vlastně neměla skoro vůbec čas se otravovat blbým počasím ani jinými problémy a takže mě nepřepadla ani žádná pochmurná nálada a já si ten týden opravdu užívala do poslední kapky ! :)

 
Celý týden jsem se točila kolem kouzelného miminka Vanessky - je opravdu úžasná a ,myslím,že se ze mě stala fajn chůvička :) K týdnu patřila taky hromada učení,hlavně angličtiny,matiky a češtiny,ale všechno jsem to celkem zvládla,takže jsem si mohla dopřát menší odměnu v podobě pudru STAY MATTE a gelových linek maybelline - oba tyto kousky v pozdějších dnech zrecenzuji :) Stále a stále se oddávám cvičení s mou milovanou Jillian a odškrtávám si každý odcvičený den! Nyní mám odcvičeno 22 dnů a tak se můžete za 8 dní těšit na recenzi,jak to všechno dopadlo a jestli je ta Jill fakt tak skvělá :) V mém týdnu taky nemohli chybět ani zvířátka, když mi nedělal společnost můj přítel, tak přišel na žadu náš králíček nebo tetiny krásné koťátka,která se mají čile k světu :)

 A ano, konečně jsem dosáhla plnoletosti a každý mi teď ze třídy závidí, že můžu to a to. Že bych měla nějaký extra skvělý pocit z plnoletosti se ale říct nedá :) Co musím pochválit,byla skvělá oslava, kterou mi přichystali rodiče - tento krásný dort dělala moje teta a byl pro mě překvapením, stejně jako nachystaný program v podobě bowlingu. :) Ovšem,nejvíc mě potěšili dárečky,které jsem dostala, na ty jsem se těšila jak malá holčička na lízátko :) A taky si užívám sladkostí, které prokládám zdravějším jídlem,ale také mé výzdoby v pokojíčku, kterému by se mohlo nyní přezdívat malé květinářství :) 

Jak jste si užili vy minulý týden a víkend?  :) 

6 komentářů:

  1. To je překrásné miminkoo:) moc hezké fotky!

    OdpovědětVymazat
  2. nádherné fotky, to maličké je rozkošné :)

    http://slyfestyle.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. Ta tabulka s Jill je parádní! Já už jsem s ní cvičila snad všechno a přiznám se, že tohle mě nikdy nenapadlo. Budu se od tebe inspirovat ;)
    Mimochodem všechno nejlepší k narozeninám, ať se ti s blogováním daří :)

    www.candy-in-my-pocket.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tabulka plní své -je to jediný pomocník ,abych měla pevnou vůli a odcvičila všechno tak,jak je napsáno :D :)

      Vymazat
  4. To jsou tak báječné fotky!!! K narozkám gratuluju. Nádherný dort! Stávám se tvým pravidelným čtenářem. Jsem ráda, že jsem na tvuj blog narazila!

    Jinak u mě na blogu právě probíhá soutěž, ráda bych tě na ni pozvala a potěší mě, když se zúčastníš :)

    OdpovědětVymazat