pondělí 25. března 2013

Outfit 0.2

Tak jsem se tento víkend vydala na menší procházku a vyfotila pro vás jednoduchý outfit v černo-bíle kombinaci, doplnila stříbrnými doplňky a výraznými růžovými nehty! Miluju tyto barvy. A ještě víc mám ráda mamčin svetr, který mi půjčila právě na procházku :) Sluníčko nás trošku škádlilo, jednou vylezlo a pak zase dalších 5 minut bylo zataženo a vypadalo,že bude sněžit a ejhle - sněhu jsme se dnes u nás dočkali . :) 



Na sobě mám legíny, bílý svetr z H&M, conversky
doplňky


A ještě pro vás mám jednu malou bonusovku - ano, i já jsem si s donucením zahrála na modelku, a tím asi moje počátky modelingu končí! :D



12 komentářů:

  1. Moc ti to sluší :) Myslím, že modelka bys klidně mohla být :)) A máš strašně krásný zuby! Rovný a bílý.. To bych taky potřebovala :D

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky! :) Ten bodcový náramek je skvělý!
    Dávám like na gfc (petra lorietta), já na blogu gfc nemám, ale můžeš mi dát like na facebooku, moc to pro mě znamená ;) Předem děkuji! Měj se hezky!

    www.lorietta.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Jsi moc hezká a moc ti to sluší :) Ta poslední fotka je nejlepší.

    OdpovědětVymazat
  4. Moc ti to sluší! Ten svetr je krásný!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Outfit je nádherný, ty jsi nádherná a ten úsměv:)

    OdpovědětVymazat
  6. vypadáš nádherně! a souhlasím, ten úsměv je opravdu překrásný ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Jsi moc pěkná a fotogenická. Ten svetr je super. :)

    OdpovědětVymazat
  8. spadla mi čelist normálně! ta první fotka je naprosto nádherná:) ne ta fotka, to TY!

    OdpovědětVymazat
  9. Téda páááááááni! Klesla mi brada, jsi krásná! Mooooc bych si přála víc takových fotek :)

    OdpovědětVymazat
  10. Děkuju moc holky :) Ani jsem nedoufala,že tyto fotky vyvolají takový úspěch :)

    OdpovědětVymazat
  11. Poslední fotka je skvělá:)

    OdpovědětVymazat