neděle 31. března 2013

Beauty day

Dobrý večer slečny :)
Tak dneska jsem tu s článkem trošku jiného žánru a to s beauty radami, kterých není nikdy dost :)
Protože mi dneska přítel odjel za kamarády, počasí je jak na 1. prosince a moc se toho doma dělat nedá, tak jsem se rozhodla si udělat dnes zkrášlovací den :) Kromě lakování nehtů a hýčkání svých vlasů jsem si udělala skvělou relaxační koupel k tomu peeling a taky domácí pleťovou masku, moc jsem si to užila a musím říct,že tak odpočatá jsem už dlouho nebyla :)

 Začátkem dnešního beauty dne bylo i menší rozmazlování mého jazýčku v podobě kinder vajíčka,věřte nebo ne, ale na tady tu dobrůtku nebudu nikdy stará :) - Ikdyž hračky poslední dobrou stojí opravdu za nic :( 


 Pro mě zkrášlovací den bez pořádné horké vany není zkrášlovací den :) Takže volba byla jasná - horká voda společně s ohřátým mlékem a medem :) Nejen že mléko skvěle vyživuje pokožku,ale poté co do něho přidáte i med, tak z vany vyjdete a budete mít nutkání stále na sebe sahat, protože kůže je tak krásně hladká a jemná, jako pokožka miminka :) 


Jako další typ pro vás mám vyživující domácí masku. Takové počasí nejen,že nám kazí náladu,ale naše pokožka na obličeji je hodně namáhaná a tak i tady ta maska byla pro mě jasnou volbou :) Stačí mít po ruce jen zralý menší banán, lžičku bílého jogurtu a vaječný žloutek - vše se společně rozmačká a smíchá, dá na obličej a nechá se 15-20 minut působit :) Poté se setře navlhčeným tamponkem nebo jednoduše smyje vodou :) Pleť po této masce je hladká,svěží a dokonce má i krásnou barvu, je vhodná pro všechny typy pleti

 Jako poslední typ pro vás mám domácí jednoduchý peeling ,který se skládá ze 3 produktů - hnědý cukr, olivový olej a med. Já dala asi na 3 lžičky cukru jednu lžíci medu a olivového oleje, všechno jsem promíchala a tady tou lepkavou směsí jsem si "odírala" starou kůži z celého těla,obličeje a dokonce i rtů, které mám šupinaté a popraskané :) Hrubý cukr vás zbaví odumřelé kůže a olivový olej s medem vám pokožku krásně zvláční a pokožka je krásně hebká na dotek :) 

Když k tomu všemu přidáte zapálené svíčky a příjemnou hudbu, tak máte skvělou relaxační koupel ozvláštněnou zkrášlovacími typy, které už používali i naše babičky :) 
Jak jste na tom vy? Také si děláte zkrášlovací dny ? Používáte některé zkrášlovací typy, které jsem tu dnes uvedla ? :) 

6 komentářů:

  1. To s mlékem a medem budu muset někdy zkusit :)))

    OdpovědětVymazat
  2. jo, přesně takové dny si dělám také. A taky si to řádně užívám :)

    OdpovědětVymazat
  3. Juu, jen mit na takove rozmazlovani cas.,:)

    OdpovědětVymazat
  4. Taky mám ráda kinder vajíčka :D a ty hračky poslední dobou stojí fakt za nic :)

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. podobné dny mám moc ráda :) jen souhlasím s Ivankou, mít tak čas...

    OdpovědětVymazat
  6. Mohla bych si nějaký beauty day taky udělat. Nějaké to rozmazlení by to chtělo:). Mám doma jogurt, tak se na to vrhnu:). Díky za tip:)!

    OdpovědětVymazat