pátek 5. dubna 2013

Praha a NEW IN

Pěkný večer :)

Jak pak jste si užili zkrácený školní/pracovní týden ? Za sebe musím přiznat, že nebyl tak skvělý,jak jsem očekávala, díky škole, ve které je to teď hodně náročné, ale co, všechno se může zvládnout ,když se chce :) Počasí bohužel taky pořád nevypadá na jaro a já díky špatné náladě trávím víc a víc času v obchodech,kde utrácím. Minulý týden o prázdninách jsem byla v Praze, jela jsem tam s tím,že si tam vyzvednu přítele, který  měl právě přijet ze Švýcarska a ejhle, zvrtlo se to v náhlé a velmi bouřlivé nakupování :)

Jako první jsme se stavili v obchodě s doplňky, pro mě to bylo šílené pokušení a mezi těmi miliony náušnic a blýskavými šperky jsem se cítila jako Alenka v říši divů :) Nakonec jsem si odnesla náramek, a dvě náušničky nebo spíš záušničky, sestra mi přihodila ještě náušnice a tak jsme využili i akci 2+1 zdarma :) Tuším,že tyto akce jsou tam časté a nevztahuje se jen na náušnice ,ale i další serepetičky :) Další kousek jsem našla v NY,kde jsem si koupila zlatý náhrdelník jen za 49.-, z Takka jsem si zase odnesla náhrdelník s růžovými kameny(199,-) a taštička, neboli obal na mobil byla nutnost,aby můj mobilní miláček už tolik netrpěl (H&M -149,.).

Další zastávka byla v drogerii a tak jsem i využila dárkový poukaz,který jsem dostala k narozeninám :) Koupila jsem si rtěnku Kate v odstínu 06, další rtěnku od Maybelline - odstín 125, laky Miss sporty, které měli v akci a krém Balea, o kterém jsem již přemýšlela a pokukovala dlouho :) Z internetu jsem si také objednala BOURJOIS tvářenku v odstínu - Brun Cuivre, je skvělá a možná se zde objeví i recenze :)
A konečně se dostáváme k mé lásce! A to k nakupování oblečení :) Už dlouho jsem toužila po nějakém sáčku v pastelové barvě a když jsem uviděla tady to, tak to byla jasná volba! :) Sáčko krásně sedne je z Ann Christine.
Dále jsem asi utratila miliony za trička(H&M,NY),svetr(Takko), plavky(NY), kruhovou krásnou šálu(C&A),která bude ladit k sáčku a látkové podprsenky(C&A) pod průhlednější nátělníky :)

Po nákupech jsme se byli posilnit ještě kávou Starbucks, která i když není zrovna nejlevnější,byla skvělá a mohla bych jí pít litry  - doporučit můžu karamelové nebo vanilkové latte :) I když, všechny kávy a celkově nápoje jsou v těchto kavárničkách skvělé ! :)

Jak jste na tom vy s nákupy? A jak jste si vůbec užívali volné dny před Velikonocemi ? :)

15 komentářů:

  1. krásný věci:) ten náhrdelník a ty plavky jsou krásný:))

    OdpovědětVymazat
  2. Úžasné věci! :) To sáčko a ten růžový náhrdelník se mi moc líbí :)

    OdpovědětVymazat
  3. ten náhrdelník s růžovými kameny je krásný :) a to oranžové sáčko taky! :
    ) určitě skvělý nákup :)

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. všechno je krásné, já se na nákupy chystám příští víkend, už se těším, mohla bych nakupovat pořád!:D máš tam spoustu výrazných barviček, to se mi líbí:) já si většinou bohužel kupuju černou, šedou, bílou, barevné oblečení mě musí fakt hodně zaujmout:) jsem nový follower:)

    OdpovědětVymazat
  5. nádherné nové věci! a Starbucks miluju..až na tu cenu :D

    OdpovědětVymazat
  6. ooo skvelý nákup! Plavky sú naj!:)

    OdpovědětVymazat
  7. Samé nádherné vecičky ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Ten růžový náhrdelník je překrásný a moc se mi líbí i to sako.

    OdpovědětVymazat
  9. Jůůů, tolik věcí! To sako vypadá slibně :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  10. tak to je obrovitansky nakup wow!!

    Inak vies co je tu Murumuru? :) Ak nie viac o nom tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/04/chameleonska-maska-na-vlasy.html

    OdpovědětVymazat
  11. to sáčko je boží:)
    PS: taky mám díky škole prd času, ale jednou týdně se prostě utrhnu! a mrkvička je boží

    OdpovědětVymazat
  12. ooo skvele si nakúpila...
    inak máš pekný blog, som nový čitatel :)

    Inak rada by som ťa pozvala na moju giveaway, ktorá už o pár dní končí:
    Jarná Giveaway

    OdpovědětVymazat