středa 17. dubna 2013

Rtěnka Rimmel - Kate


Dnes vám přináším po dlouhé době recenzi na rtěnku od Rimmel Kate <3 
Bohužel, vůbec nestíhám blog společně se školou, kde mám co dohánět, díky kurzu do Španělska si všichni musíme máknout, nemáme totiž moc času na opravu známek,tak snad mi prominete moji nečinnost :)



Po pravdě, rtěnky mě nikdy nelákaly, nějak mě neoslovily a tak jsem dávala přednost leskům nebo balzámům na rty. Nevím, kdy přesně nastal zlom, kdy jsem se do těchto blbůstek zamilovala :) Před 2 roky jsem všechny rtěnky vyházela ze své kosmetiky a k dnešnímu dni už znovu vlastním 4 kousky, které mě prostě baví :) A mou nejoblíbenější je právě rtěnka od Kate, odstín 06 -Dolly Pink. Tuším, že mě stála nějakých 129 Kč, a vůbec bych k ní nepřišla, kdybych si prostě nechtěla udělat jen radost :) 


Kejťačka, já já této rtěnce přezdívám je skvěle pigmentovaná, vydrží celkem dlouho na rtech, bohužel, rtům, které jsou sušší asi vyhovovat nebude, hodně je totiž vysušuje, ale tuto drobnost můžete vyřešit tím,že si před nanesením rtěnky dáte ještě tenkou vsrtvičku balzámu :)
Rtěnku můžete taky koupit v eshopu Rimmel - zde - kde je nyní v akci za 97,-

Za mě Kejťačka určitě ANO, a dávám jí zelenou, díky ní jsem totiž taky přišla na to, že rtěnky můžou být skvělým doplňkem vašeho outfitu :)


Co vy a rtěnky ? Používáte je nebo dáváte přednost přirozenému vzhledu ? Vlastníte nějakou sestřičku Kate ? :) 

7 komentářů:

  1. Vypadá skvěle :)
    Na mém blogu probíhá GA, jestli budeš chtít můžeš se zúčastnit, budu jedině ráda :) http://nikol-kach.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá hezky :)
    U mě na blogu právě probíhá giveaway, potěší mě, když se zúčastníš :) http://dullsinea.blogspot.cz/2013/04/jarni-giveaway.html

    Hezký den :)

    OdpovědětVymazat
  3. moc ti sluší:)
    a ju, celer jen s ol. olejem

    OdpovědětVymazat
  4. připadá mi že je na ruce výraznější než na rtech

    OdpovědětVymazat
  5. Vyzerá pekne :)Tiež by som taký potrebovala. Pokiaľ chceš u mňa prebieha giveaway o náhrdelníky budem rada ked sa zapojíš :)
    http://fashion-paradis.blogspot.sk/2013/04/giveaway.html#comment-form

    OdpovědětVymazat
  6. už si ji vážně musím pořídit!:)

    OdpovědětVymazat