pátek 3. května 2013

Má nejoblíbenější tělová mléka - Dermacol, Avon


Zdravím slečny :)
Dnes jsem tu po dlouhé době zase s recenzí a tentokrát na mé nejoblíbenější krémy od Dermacolu a Avonu.
Od té doby,co jsem s přítelem,tak u nás spotřeba tělových mlék a celkově krémů hodně stoupla. Nikdy jsem nebyla zastánkyní mazání těla po večerech, kdy se pak stejně musí čekat, než krém vsákne. Ale kdo by odolal večerní masáži zad a celého těla ? :) Já určitě ne a díky tomu jsem si zamilovala takové to mazáníčko před spaním :) 

AROMA RITUAL REFRESHING BODY LOTION - FRESH WATERMELON (200ml)
Mým oblýbeným tělovým mlékem se stalo právě tohle, všem ho určitě můžu doporučit. Jeho vůně je neodolatelná a krásně se vstřebá do pokožky. Toto mléko jsem společně kupovala se sprchovým gelem v Rossmannu, vím,že ho měli právě v akci za nějakých 149,- Nyní ho můžete koupit v jakékoliv drogérii a v E-shopu,  nyní mají v akci jeho bratříčka BODY CREAM(300ml) za cenu 99,-.

AVON LEHKÉ TĚLOVÉ MLÉKO - VANILKA (200 ml)

Toto mléko jsem dostala společně s vanilkovým peelingem a krémem od přítele v krásné dárkové krabičce ke svátku. Celkem mě překvapilo, jak toto mléko je skvělé! :) Všechno,co voní vanilkou totiž můžu a tady to mléko voní senzačně, vůně je svěží, lehká a tím pádem nevtíravá a krásně se vstřebá. Bohužel neznám jeho cenu, mám takový pocit,že už ho přestali vyrábět a tak jsem našla v E-shopu dvojníka, který je právě ve slevě za 59,-, Mléko můžu doporučit všem,co se rádi mažou,ale nesnáší dlouhé čekání,než se mazadlo vsákne do pokožky.

Bohužel, nemůžu Vám říct, které mléko je pro mě lepší :) Ten kdo má rád vodní meloun,tak určitě podlehne Dermacolu, který ve mě evokuje léto, pláže, sluníčko a celkově prázdninovou pohodu :)
Ty z vás, které dávají přednost klasice, vanilce ,tak určitě potěší Avon, bohužel, opravdu nevím, zda ho už přestali vyrábět, nebo v eshopu jen došel :)

Čím se mažete vy? Máte raději krémy nebo lehká tělová mléka? Určitě se podělte s vašimi dojmy,pocity nebo radami :) 



4 komentáře:

  1. máš moc krásný blog:) já tělová mléka moc nepoužívám, když už tak obyčejné od nivei, ale to druhé mě fakt zaujalo:)

    OdpovědětVymazat
  2. to vanilkové tělové mléko mě láká!:) i když já si vždycky nakoupím tunu krémů a pak jsem líná je používat:D obvykle narážím na samá "lepidla", která mi upatlají oblečení, ale té vůni všech možných lahviček nemůžu nikdy odolat:D

    www.lorietta.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Ani jedno neznám, ale jakmile dopotřebuju nějaké co mám doma/na intru tak rozhodně po jednom šáhnu:)

    OdpovědětVymazat
  4. Melounové jsem měla, vonělo krásně. Já teďka ujíždím na kokosu. Miluju kokosově od Freemana a ani od Balei není špatné =)

    OdpovědětVymazat