sobota 4. května 2013

Make up 0.1

Pěkné dopoledne :)
Právě dnes vám přináším můj první příspěvkem s make upem, který mám právě na sobě :) Je hodně nenápadný, myslím,že se hodí na denní nošení a je velmi jednoduchý :)

Použila jsem 10 produktů, které jsou skvělé a na takové jednoduché líčení jsou jak stvořené :) 

AQUA BEAUTY, Dermacol - Jako první jsem použila právě tento skvělý gel-krém, nechala jsem ho 10-15 minut vsáknout a pak jsem pokračovala dále (recenze na gel-krém)

STAY MATTE, Rimmel - Dále jsem přepudrovala víčko a řasy, mám ráda,když víčka jsou krásně matná a několikrát jsem četla, že když přepudrujete řasy, tak jsou hustější a řasenka lépe drží (ovšem co je na tom pravdy.. ? :D)
EYESHADOW, Essence (odstín 06,METROPOLITAN) - Stín je velmi pigmentovaný a proto jsem ho nanášela opravdu jen trošku a to do půlky víčka,kde jsem ho poté rozstínovávala , celkově velmi ráda používám tyto stíny, jejich pigmentace je skvělá,stejně jako barva, stíny jsem použila také na spodní víčko 
STAYS no matter what, Essence - Když jsem si tuto tužku kupovala,tak jsem si nejspíš od ní slibovala moc. Fixa velmi rychle vysychá, ovšem výdrž je báječná, dokonce taková, že mi jde dost těžko odlíčit. Pomocí fixu jsem udělala tenkou linu na vrchním víčku oka
STÍNY na obočí, Essence - Asi nejlepší věc, kterou jsem od této značky koupila, donedávna jsem si obočí neupravovala, teď můžu říct, že bez pořádně dotaženého obočí nevyjdu z domu :) 
SCANDALEYES, Rimmel -Řasy jsem několikrát přetřela právě touto řasenkou, řasenky hodně střídám a nyní nejvíce používám tuto, ovšem moji stálicí je pořád žlutá řasenka od MAYBELLINE :)
MAKE UP COVER, Dermacol - Další stálice, kterou asi jen tak nevyměním :) Make up nanáším až po té,co si nalíčím oči, aby mi opadávající stíny právě nezašpinily a nezničili mou práci s make upem, krásně kryje,  jeho nevýhodou je to,že je hodně mastný, ovšem s dobrým pudrem odvede skvělou práci :) A nejvíc mě baví jeho cena, která je dostupná snad všem ( okolo 130 ,-), a dále přepudruji obličej pudrem , který jsem již zmiňovala 
TVÁŘENKA, Boujrjois - Co víc k ní dodat, má krásný odstín, příjemnou vůni a svou práci odvádí na jedničku, takže jsem velmi ráda,že investice do ní se vyplatila :) 
KOSMÍN,ALVERDE rtěnka - Nakonec jsem použila regenerační balzámek na rty (teňoučká vrstva) a poté ji přetřela rtěnkou v odstínu 30 (rtěnku jsem kupovala v limitce) :)

S výsledkem jsem spokojená, make up působí přirozeně, nenásilně a je opravdu jednoduchý :) 

Co vy a vaše make upy ? Upřednostňujete jednoduché a rychlé líčení, nebo si s každým make upem dáváte práci,aby stál za to ? :)
PS. Všimli jste si mých vlasů ? Ano, z hodně tmavé brunetky jsem se rozhodla jít na oříškově hnědou, ovšem, nyní jsem v procesu "zesvětlování", kdy jsem si netroufla ničit si vlasy peroxidy,ale dala přednost postupnému zesvětlení melíry a kdo ví,třeba nakonec skončím na nějaké medově blond :) 


15 komentářů:

  1. krásny make up, ten puder mám a je strašne super! :)

    OdpovědětVymazat
  2. krásné líčení :) Ty stíny na obočí si musím koupit!

    OdpovědětVymazat
  3. rimmel stay matte je asi nejlepší pudr, který jsem kdy zkusila:) moc ti to sluší!

    www.lorietta.cz

    OdpovědětVymazat
  4. všimla jsem si, že hodně lidí pužívá právě tyhle stíny na obočí od essence, taky se po nich v drogerce poohlídnu :) a mimochodem, moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  5. Koukám, že Stay matte je věčný :-)

    OdpovědětVymazat
  6. můj make-up vypadá pořád stejně :D asi jsem líná :D linky, řasenka, tužka :D když se jó přemůžu tak ještě stříbrný stín do vnitřního koutku oka :D ale tobě tohle sluší, je to nenucený :) jen, nesnáším Kosmín :/ :D

    OdpovědětVymazat
  7. buď máš naozaj kvalitný make-up, alebo tvoja pleť je tak dokonalá, až ti závidím! :D. ako detská prdelka! (v dobrom!).

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné líčení :)

    www.christinewait.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. to líčení je moc hezké, přirozené :) a líbí se mi ta rtěnka! :)

    OdpovědětVymazat
  10. skvelá práca, krásne líčenie. :)

    Pozývam Ťa na giveaway u mňa na blogu. :)
    www.vida-cotia.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  11. Haha, to je boží :) maluju se podobně a mám stejnej pudr, tvářenku i ty hnědý stíny a to na obočí si chci koupit :D moc ti to sluší, mám ráda takový makeup :)


    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
  12. Super:) sluší ti to:) já si většinou dávám hodně záležet na tom, jak se namaluju, hrozně mě to baví:) Ale přitom se snažím namalovat tak, abych nepůsobila zmalovaně:))

    OdpovědětVymazat
  13. nádherný blog, moc se mi líbí tvoje příspěvky! :) sama mám začínající blog a byla bych moc ráda, kdyby sis našla chvilku a podívala se na něj :)
    http://anovam.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat